16 Aralık 2008 Salı

129 Krizde Kırmızı Alarm Veriyor.



Son katılım tarihi :17 Aralık

Son katılım tarihi :19 Aralık

Son katılım tarihine 3 gün kaldı.

Sanırım üç gün de bir Kırmızı'dan mail geliyo. Ya aynı mail iki kere geliyo yada katılım tarihi sürekli uzatılıyo. Bi kere daha uzatılmayacak heralde, en son 3 gün kaldı diye yine ilan yapmışlar. Hiç bu kadar ilan çalışan bi yarışma görmemiştim. Kriz yarışmaları da etkiledi diyebiliriz bu durumda. Sonuçta; bir iş için, katılım ücretinin 150YTL+KDV olduğunu düşünecek olursak, ajanslar yarışmaya katılmaya pek de yanaşmamış olucaklar ki bu kadar çok ilana ve maile maruz kaldık. Walla katılan kazanıcak benden söylemesi!!!

Zaten kriz nedeniyle acansların durumu s.çmış durumda en azından öyle görünüyo - işten çıkarmalar - maaşların azaltılması - çalışma günlerinin azaltılması derken bu işler nereye gidecek bilmiyorum. Ben iş bulamadan millet işten çıkarıldı. Ben de hala iş arıyorum, ve hiç bulamıycakmışım gibime geliyo artık. Nolcak bu halim?

Sevgili patates yine Kırmızı fln derken yine nerelere geldim, dertliyim biraz anla beni.

1 yorum:

Slm Nbr dedi ki...

dert etme babaya...biz bizeyiz burda...takılıyoz işte boş ver...