17 Nisan 2009 Cuma

188 Geri Dön, geri dön! Meeeeeee


Hangi kafayla böyle sorular soruyolar çok merak ediyorum.
Bende sorucam.

Takma tırnaklar ve kirpikler ahirette bize geri dönecek mi?
Sıçtıklarımız
ahirette bize geri dönecek mi? (geçen haftayı çok pis ishal geçirdim de ondan soruyorum.)
İçip işediğimiz redbul votkalar
ahirette bize geri dönecek mi? (Şemsiyeli bardakta)
Eski manitalar
ahirette bize geri dönecek mi?
Yandıktan sonra soyulan derilerimiz
ahirette bize geri dönecek mi?

PEKİ NEDEN?

(tenku Oto)
(Oto bir numara)

4 yorum:

deniz dedi ki...

tövbe estağfurullah, çarpılırsın bi de, deme öyle! :P
hahah o değil de çok güldüm ben buna :D:D:D

Gökhan Atasoy dedi ki...

Pek muhterem Ecif Hocam,benim size naçizane bir sorum olacak. Attığımız bumeranglar ahirette bize geri dönecek mi?

Ecif dedi ki...

Pek muhtemel, pek muhtemel

delik-anli dedi ki...

attırdıklarımız da bize geri döner mi:))
kesilen saçlar geri dönecekse dökülen saçlar da ÖTV'ye dahil mi acaba?
Terler ne olacak ter damlalrı bi de onu merak ettim...