22 Mayıs 2010 Cumartesi

405 İnsan gibi iç.


Sevgili patateslerim, bi taneciklerim sizleri çok özledim, pek ilgilenemiyorum son zamanlarda sizinle farkındayım. Ama işte malum içki parası derdine gecelere kadar çalışıyorum. Hatta bu güzel cumartesi günü saat 22:40 itibariyle yine çalışıyorum. Neyse ki modadayım.

Dün C-section'ın partisine gitme uğruna cmtsi günü eve iş getirdim. Twitterdan takip edenler bilir partiye gitdip büyük dağatmak gibi bir planım vardı. Ve beni tanıanlar bilir istikrarlı ve programlı bir insanımdır, kafama koyduğumu yaparım. dağıtıcam dedim büyük dağıttım dağıldım. Votka redbullları götürüp gütürüp dans etmeye başlayınca ağzıyla içmeyen bi arkadaşım saolsun üstüme düştü. Düşeken beni düşürdü va kafamı sırtımı kalorifere çarptım. Büyük çarptım. İyiyim yaşıyorum ne kadar taş kafalı olduğum ortaya çıktım. Milyonlarca beyin hücrem öldü bundan sonra daha salak bir insan olarak karşınızda olucam. Kafam çok ağrıyo, gece yaklaşık 2 saatimi buz torbasıyla geçirdim. Moral bozukluğu ve büyük ağlama krizlerini geçiyorum. Bi türlü kendime gelemedim. 48 saat aralıksız uyumak ve yataktan çıkmamak istiyorum. Ama malesef ki bilgisayar başındayım. Olsun yine en azından bişiyler yazmış oldum. Hepinizi öpüyorum yanaklardan kocaman. İnsan gibi için hergün için. Offf sırtımda iki tane kalorifer peteği izi var napıcam ben bunlarla. Bide umarım kafamın şekli değişmez, baya bi şişti çünkü. Yani benim kafam güzeldir.

Senin de kafan güzel kalsın tatlım.

*ayrıca gece boyu benimle ilgilenen insanlara ve bu akşam beni evinde ağırlayan yemeğimi yapan son bi kaç yazımın kaynağı Selva Amazonica'yı seviyorum, teşekkurrrrr.

1 yorum:

selo hala dedi ki...

bu görünen iceberg'in görünen yüzü