19 Ağustos 2008 Salı

045 iScribble



Bilgisayar başında nasıl sabahlanır, hemde hiç işin yokken? Genelde ordan oraya gezip yada sitelerden sıkılıp sadece müzik dinlerken buluyorum kendimi. Monitöre boşboş bakıp müzik dinlemek için ya bilgisayar başında oturuyorum ya da dans ediyorum tek başıma deli gibi. Dün gece ise yine msn muhabbeti sırasında Emre Özbay'la, gönderdiği iScribble'a girdik. iScribble online çizim ve chat sitesi, dünya üzerinden siteye giriş yapan kullanıcılar o anda seçtikleri odada aynı anda, belirlenen alanda çizim yapabiliyorlar. Bu kısa önbilgiden sonra kendi macerama geçelim. Emre'yle birlikte Deviantart odasına girdik. Odada 6-7 kişi acayip çizimler yapmışlar ben ise aptal aptal bakıp arayüzü anlamaya çalışıyodum ki, çizdiklerini silen birini gördüm. Zira bütün alanı doldurmuşlar çizim yapacak alan yoktu ve gidip ilk gördüğüm Clear tuşuna bastım. Ve şimdiye kadar heriflerin yaptığı bütün çizimleri bir anda silmiş oldum. O sırada ben daha ne olduğunu anlamamışken şahsıma gelen küfürleri fark edip utanmadan bide cevap yazınca ve odadaki herkes odayı terketti. Değişik güzel bir deneyimdi. Diyeceğim şu dur ki "Clear" tuşuna basmayın.




Sonra Emrey'le yeni açtığımız odada kendi kendimize bişiyler çizmeye çalıştık. Değişik bi site bi girin görün derim. Fazla da takılmayın gerek yok.

Hiç yorum yok: