31 Aralık 2009 Perşembe

306 YENİ YIL VS.


Sevgili patateslerim,
yılın bu son gününün son saatlerinde işimi bitirdikten sonra hiç üşenmedim uykumdan fedakarlık ettim ve böyle dandik bişi hazırladım size. Umarım 2010 benim için ve sizin için çok daha verimli bi yıl olur.

yeni yıldan beklentilerim; (1-2-3 diye gitsemiydim daha mı sinir bozucu olurdu.)

güzel bi iş, iyi para, aşka hayır demem, yurtdışı, mümkünse sürekli yurtdışı, orda burda gezmece, daha çok oyuncak yapma, satma, sizleri Timbo'la tanıştırma, spora şimdiki gibi devam edip sigarayı bırakma, güzel işler yapma, daha çok güzel işler yapma, kazanılan parayla ona buna hediye alma, alma derken alıcam diyorum yani neyse çok uzatmıyım, güzel bi sene olsun istiyorum.

Bu akşam moda kadıköy civarlarında ordan oraya akıcam, sizin için de içicem. öpüyorum sevgiyle kalın ama lütfen 2010'da insan olun. Spor yapın, hareket edin, iş yapın; patates olmayın.

Hiç yorum yok: