6 Ocak 2011 Perşembe

458 2011'den bikaç ricam olucak.


Haftasonları hayat çok güzel oluyo. Hafta içi de uyanasım gelmiyo ki uyanamıyorum da, hadi zar zor da olsa kalkmışsam eğer bilumum minübüs, motor, finiküler ve metroda rahatça uyuyabiliyorum. Arada kafam düşüyo bi kendime gelip insanlara bakıyorum öyle duruyolar yine gözmlerimi kapıyorum. Bugünkü metro rüyamda 6 yaşlarında bi çocuk benim yanımda durmuş bişiler söyliycek gibi duruyodu. Gözümü açtım yoktu. Gözümü kapadım yine ordaydı. Of korktum bi an korku filminde mi yaşıyorum acaba diye.

Kafalar karışık olmasın.

Hergün haftasonu olsun, hiç kimse istemediği işi yapmak zorunda kalmasın istiyorum. Severek çalışalım. Daha güzel işler çıksın istiyorum. Paramız da olsun tatile de çıkalım, Maldivler olsun, Bora bora adaları olsun yeter ki kumsal olsun, güzel berrak deniz olsun, güzel balıklar bi sürü balık olsun kızıldeniz gibi olsun ama Mısırda olmasın. Tek derdim paletleri giyerken burnuma su kaçması olsun. Sevgilimle yüzme yarışı yapıyım ben kazanıyım sonra nasılda yendim konulu maymunluklar yapıyım. müziksiz olması hiçbişey. O creative hoparlörlerden alıyım. Güzel müzik dinleyip insan gibi çalışalım. İnsan gibi dans edelim, insan gibi yaşıyalım. Sanırım 2011 den dileklerim bunlar eheheh. Ben ve tüm 'insan'lar için.

Kaşarınız bol olsun!!

Hiç yorum yok: