6 Ocak 2011 Perşembe

459 @SOSYAL BİLGİLER

Kampanya Künyesi

Proje Sahibi: Nokia
Reklam Ajansı: Wunderman
Yaratıcı Grup: Berk Bayri, Bilal Gül, Nur Demir, Ogan Güner
Film Yönetmeni: Ali Yorgancıoğlu
Senaryo: Murat Dişli
Şarkı Söz: Kaan Sezyum
Oyuncular: Onur Ünsal, Ozan Özcan, Deniz Alnıtemiz, Tuğba Melis Türk
Yapım Şirketi: Dirty Cheap Creative

Evet eski acansımın son işi @SOSYAL BİLGİLER. Güzel bi iş oldu. Toplam 8 bölümden oluşan dizinin birinci bölümü bu hafta yayında. İzleyin, izlettirin.

Ben @sosyal bilgiler'i televizyonda görmek istiyorum. Tv'de izliycek bişiyimiz olur en azından, hemde türk yapımı afedersin. Bi de senaryoyu Kaan Sezyum yazsın istiyorum. Hani abim para kazansın diye değil de daha komikli, şakalı olur diye. Ayrıca Deniz Alnıtemiz'e de daha hareketli roller verilsin replikleri arttırılsın istiyorum. Kendisi mükemmel bir insandır ayıptır söylemesi. Onur Ünsal'ın oyunculuğuna da "Durmak yok, yola devam." demek istiyorum. Ali Yorgo ise harikalar yaratmış, eline gözüne sağlık.

Yaratıcı ekipteki Berk'te sevgilim olur ayıptır söylemesi. ahahah havamı da atarım. Manita projesine tam destek, hep destek.

Hiç yorum yok: