5 Mart 2011 Cumartesi

473 Kinect 3d particle field #2

262000+ 3d particles being generated by position data from the Kinect. Audio effects a 3d vector field. All running on the gpu. Fun stuff...

made with vvvv
Song is:Uncle Bad Touch feat. Dj Crayola - Watch Your Back
unclebadtouchmusic.com

Partikül filan anlamıyorum şu an, ama müzikler çok iyiymiş.

Burda fifa 2011 oynuyolar, ben oynıyamıyorum, yani yapamıyorum. Olmuyo. Gerçi başladım bi ara çok iyi gol atıyodum kaleciyle yüzyüzeyken, ama böyle izlemek... ekranda hareket eden küçük adamlar var, iki renkli, top ta çok küçük. Halbuki tv çok büyük. Gerçek maçları bu kadar geniş açıyla çekmiyolar. Onu takip etmek daha kolay oluyo.

Antibiyotikkkk, öksürük şurubu, içimde portakal ağağı çıkıcak diye korkuyorum. Hasta insanlardan uzak dur, içkilerinden içme, sarılma, öpüşme, uzaktan el salla gitsin.

Hiç yorum yok: