29 Mart 2011 Salı

480 Hisseli Harikalar



Ela'dan tüm patates severlere geliyor.

ps. Bu keçi gribi beni bitirmiş durumda, 1.5 aydır hezeyanlardayım.
Antibiyotik hezeyanı, yorgunluk, sıkıntı, sıkıntı, içkisizik, çeşitli eğlenceleri kaçırma, sonra arkadaşların gelip bak şöyle güzel eğlendik bu kadar içtik of çok içtik ama inanılmaz eğlendik-lerini dinleyip onlar adına sevinme ve hayal kurma.

Gün gelicek bende onlarla aynı sokakta içicem, bende elimde balonlara çeşitli şarkıları marş söyler gibi söyliycem, bende parande atıcam (yok atamıyorum), bende köprü kurmaya çalışıcam moda caddesinde. (köprü kurabiliyorum ama zor oluyo)

Gün gelicek benim de antbiyotik içmediğim zamanlar olucak. Gün gelicek hiçbi hastalıktan bahsetmiycem. Güzel günler beni belkiyo biliyorum. Hem belki sırtımın ağrısı da geçmiş olur ne dersin.

Hiç yorum yok: