14 Kasım 2008 Cuma

112 Gençlik nereye gidiyor?


Hürriyetkomtr'nin acayip bir araştırması, gençlere sorduk "Sevgilinle öpüştükten sonra onun hakkındaki düşüncelerin ne yönde olur?". Siteden aynen aldım, ben bilemedim. Buyrun,

Düşüncelerim karşımdaki kişiye göre değişir. Eğer beraberliğimizin ilk günlerinde benimle öpüşürse o kızdan soğurum. Ama onu çok seviyorsam sevgim bir kat daha artar.
Mert, 17

Sevgilimin beni öpmesine izin vermem. Bence, eğer karşımdaki kişi beni seviyorsa, beni öpmeye kalkışmaz.
Aslı, 19

Tanıştığım gün öpüşürsek o kız hakkında pek olumlu düşünmem ve o kızla ilişkimi devam ettirmem. Ama uzun süren ilişkimde sevgilimle öpüşüyorsam çok doğal karşılarım.
Ziya, 19

İlk zamanlarda beni öpmeye yeltenirse ondan ayrılmak isterim. Çünkü beni gerçekten sevdiğini düşünmem. Ama belirli bir zaman sonra olursa normal karşılarım.
Hülya, 19

Sevmiyorsam ve yoğun duygular beslemiyorsam sevgilimin beni öpmesine izin vermem.Karşımdaki kişinin benimle öpüşmek istemesini bana karşı davranışlarıyla birlikte değerlendiririm. Eğer acayip bir tavır sergilemiyorsa izin veririm.
Müge, 18

Eğer o kişiyi çok seviyorsam, çok yeni bir ilişkimiz olsa bile bir sakınca görmem. Zaten sevmediğim bir kişiyle de bir ilişki yaşamam.
Ayşegül, 17

İlk buluşmada öpüşüyorsak hoş şeyler düşünmem. Belli bir süreç geçtikten, ilişki rayına oturduktan sonra bir şeyler yaşanmalı diye düşünüyorum. Bir insanı tanımak zaman alır. Tanımadan, bilmeden öpüşmek bana çok saçma geliyor. Kısaca hissetmeden yaşamak anlamsız diye düşünüyorum.
Tolga, 20

Öpüşme şekline bakarım. Çok masum ve utangaçsa kötü hiçbir şey düşünmem. Zaten ilişkide yaşanması gereken şeyler... Zamanı gelince yaşanır. İlk gün öpüşmek her erkek de farklı düşünceler yaratır.
Tayfun, 19

Birkaç saniye sevgilimden başka bir şey düşünemem. Ama sonrasında bu güzel duyguları tekrar yaşamak için onu yeniden öpmek isterim.
Gürcan, 20

1 yorum:

bludsucker dedi ki...

Bağlaçları ayırmayan gazete işte!
"Sevgilimin beni öpmesine izin vermem" süpermiş! ("zorla öpsün, daha güzel" mi demek istiyo acaba?)
Müstakbel kültür başkenti sakinleri di mi bunlar?