28 Kasım 2008 Cuma

121 Vintage Records


Vintage Records; Mete Avunduk, Cem Bak, Nursel Kaymaz ortaklığıyla kurulmuştur. Vintage'da istemediğiniz kadar lp, 45'lik, cd, eski pikaplar, oyuncaklar, çantalar vs... bulabilirsiniz. Dükkana girdiğinizde bu piyasada 26 senesini geçirmiş Mete Avunduk'la karşılaşacak ve onun engin müzik bilgisinden faydalanabileceksiniz. Biraz da muhabbeti koyarsanız, çay, kahve yada bira içebilirsiniz. Dükkana gidip saatlerinizi geçirebilir istediğiniz herşeye bakabilir, kendinizi evinizde gibi rahat hissedebilirsiniz. Ben şahsen öyle yapıyorum. Plaklardan pek anlamadığım için oyuncaklara ve eski grafik dergilerine saldırıyorum zira şu günlerde biraz parasız olduğum için orda ayırttığım ve henüz alamadığım hatta ayırtmaya gözüm yememiş ama orda olduğunu bildiğim bisürü güzel şey var.

Karşıda oturanlar için Kadıköy'e geçmek zor gelebiliyo zaman zaman, ama gelince "ulan niye daha önce gelmedim, tam bi patatesim!" diyeceğinize eminim. Gelin görün, beni arayın birlikte gidelim takılalım bakalım dinleyelim, sonra dükkanı kapar hep birlikte Trip'e gideriz.


Not: Afişi de ben yaptım.

Adres: Bahariye cad. No:37 Kafkas Pasajı Kadıköy/İstanbul
(Kadıköy Adliye yanı, Moda Sinemasının pasajı)

Hiç yorum yok: