13 Ocak 2009 Salı

144 Sabah Yürüyüşü




Bu tabela geceleri parlıyo mu acaba?

Bu sabah Kuruçeşme'deydim. Gerçi Kuruçeşmey'e gitmek için bindiğim Taksim-İstinye otobüsünden iki durak geç inince kendimi Arnavutköy'de bulup, hava güzel olduğu olduğu için bu gerizekalılığımı görmezden gelip, geri Kuruçeşme'ye yürüdüm. Sonra ordan tekrar Arnavutköy'e yürüdüm. Hava acayip güzeldi, super güneş vardı harikaydı, mükemmeldi. Normalde pek o taraflara gitmediğim için değişik geldi. Sahil boyunca insanlar balık tutuyolar, kafaya kurşun yememek için yanlarından geçerken dikkat etmek gerekiyo. Yalnız deniz acayip pisti, hiç bu kadar leş deniz görmemiştim, kimse temizlemiyo mu bu denizi, bi belediye çalışması fln yok mu bu konuda, anlamadım. Haha bi de çocuk parklarındaki salıncakları çok küçük yapmışlar bi tanesine oturmaya çalıştım ama hepsi embesil çocuk salıncağı olduğu için önlerinde kilit gibi bişi vardı. Bu yeni nesil çocuklara üzüldüm, salıncakta hayvanlar gibi sallanıp en uzağa atlama yarışması yapamayacaklar, hepsi embesil ve antisosyal olucak. Neyse sabah yürüyüşü kafası güzelmiş. Bu yıldan beklentim: Enerjisini güneşten alan bi insan olarak bütün kışın böyle güneşli geçmesini diliyorum, patates olmayalım.

Hiç yorum yok: