7 Eylül 2008 Pazar

054 "Ben ne anlarım kırbaçtan!"


Fatih Ürek, Ergenekon iddianamesi için yer alan belgelerde isminin birçok ünlüyle beraber ‘azılı işkenceci’ olarak geçmesi yönündeki iddiaları, tatilde olduğu Bodrum’da yanıtladı.
"Bana yönelik iddiaları öğrendiğimde evdeydim ve çok gülesim geldi. İki gün şaşırdım ne oluyor diye? İddialı bir şekilde nasıl işkence yapıyormuşuz? Ben de merak ediyorum. Benimle birlikte birçok sanatçının adı geçiyor. Bu rezillikten başka bir şey değil. Sanatçı arkadaşlarla toplu bir hareket yapılırsa ben de katılırım. Bunlar hayal mahsulü şeyler. Buna devlet büyükleri bile çok gülüyordur. Ergenekon olayının daha ne olduğunu anlamış değilim. Anlamak da istemiyorum. Çünkü ne diyeceğimi de bilemiyorum. Kısaca saçma sapan bir şey. Ergenekon’da ismi geçenlerin hiçbirini tanımıyorum. Benim ne işim olur öyle şeylerle? Sahneme çıkar, insanları eğlendiririm. Ben ne anlarım kırbaçtan."
ayrıntı

Hiç yorum yok: