28 Eylül 2008 Pazar

076 Mutsuzluklar




Umut Sarıkaya der ki: "okurlardan Cihan ARICI dergiden taradığı mutsuzluk karelerinden bir animasyon yapmış. tesadüfen internette gördüm, beğendim. sizle de paylaşmak istedim. Cihan'a sitede yayınlamak istediğimi belirten iki mail attım ama beni iplemedi. herhangi bir cevap yazmadı. umarım kızmaz"

uykusuzblog

Ben de bi cumartesi gecesini evde yanlız geçirmenin verdiği yanlızlıkla erkenden yatıyım da sabah erken kalkıyım insan gibi diyodum ki, yaz boyu odama uğramayan sivrisinek allahın yağmurlu gününde geri döndü ve gece boyu uyutmadı piskopata bağlattı, kalkıp Dexter'ın (Dexter'ın yeni manita da ayrı bi dünya) izlediğim bölümü tekrar izledim yine 5'te yattım yine 2'de ancak uyandım. Hava bok gibi, herkes tatile gitti, radyoda sıkıcı şarkılar çalıyo, modaya gidip Tortor'a bakmam gerekiyo, üşeniyorum, bıraksalar saatlerce uyuyabilirim ya da uyuyamam. Karanlık ve soğuk havaları sevmiyorum.

Hiç yorum yok: