19 Eylül 2008 Cuma

063 Dünya haritası



Bloğu kaç kişi izliyo, beni okuyan var mı acaba diye siteye koyduğum sayıcının gösterdiği dünya haritasına baktım az önce. Ama bakınca haritayı algılayamadım çünkü normalde alışık olduğumuz deniz rengini karalara vurmuşlar ki ben o anda idiota bağladım. Beyazları kara olarak düşünürsek benim haritayı nasıl gördüğümü anlayabiliriz. Önce sitenin yenilendiğini düşünüp, harita da sorun olduğunu sonra, ulan yok benim bildiğim dünya haritası başka bişiy mi ben nerde yaşıyorum birden başka bi gezene mi geçtim, CERN sonrası kara delik oluştu da ben bi yerde kayboldum mu gibi acayip düşünceler kafamdan geçerken hala haritayı algılamaya çalışıyodum. Sonra aydınlanma yaşayıp inanmazsın Türkiye'yi bile buldum haritada. İste ecif beyni böyle işleyen bişi demek istiyorum başka bişi demiyorum. Ayrıca Dubai den beni kim izliyo açıklasın istiyorum. Yoksa Ayşe Arman mı? Dubai de tek tanıdığım o var.

Hiç yorum yok: