16 Eylül 2008 Salı

060 Acıbadem-Kadıköy

PUNK'S NOT DEAD
Şöföre çok pis yakalanmışım.


Koltuk altında dönen mavi polis ışıklarına alışmış ve unutmuşken geçen gün bu minibüse bindim. Nasıl bi kafa bilmiyorum ama; koltukların ve perde!lerin kırmızı kadife türevi olması , kenarlarında beyaz şeritler olması mı desem onların altından sallanan beyaz süslemeler mi bilemiyorum ama minibüsün kapısının full kırmızı plastik olması beni bitiren noktaydı. Hergün bu minibüse binmek istiyorum desem inanır mısın?
Minibüs yazılarıyla ilgili bi site buldum bu kırmızıyı açıklıyo olabilir mi bilemedim.



Bu da bonuzz, donuzzz gibi.

Bi de merak ediyorum bayram için kredi almak nası bişi şey? Ben bayram boyunca akşam 5 gece 2 Trip'te olucam finanzbank bana kredi verir misin ama sora ödemiycem çünkü param yok.

Hiç yorum yok: