1 Ekim 2008 Çarşamba

082 Su maymunuyum.


Bugün bayramın ikinci günü sevgili patates. Beni bi tek sen anladığın için sana yazıyorum. İsmini vermek istemeyen bi arkadaşımla konuştum demin msnde. En sevdiğim şey olan hava atmak (kıl etmek için sinir etmek için... için için...), adada olduğumu birazdan denize gideceğimi söyledim ki kendisi Antalya'da bilmemkaç yıldızlı bi otelde aile boyu tatil yapmaktaymış. Havuz ve deniz arasında kararsız kalmış bide su kaydırağı varmış kocaman ondan da kayabilirmiş. Su kaydırağını duyduğum anda yıkıldım. Ben hayatımda hiç su kaydırağından kaymadım sevgili patates. Ben her yaz havalar ısınınca su kaydırağından kaymak isterim. Küçükken bi kere annemle Bodrumdaki o sulu yere gidicektik ama çok kalabalıkmış diye gitmedik, çok içimde kaldı. Hem Kaş'taki evin (teyzemin evi) yanında Aquapark var senelerdir her yaz Kaş'a giderim orda kalırım aquapark sakinlerinin iğrenç animasonlarını dinlemek zorunda kalırım, o eskimiş su kaydırağını görürüm, her seferinde gidicem o kaydıraktan kayıcam derim ama hiç yapmadım, yapamadım. O kalabalığı gördükçe uzaklaşıyorum, boş olsun istiyorum kimse olmasın istiyorum. Yazlık mekanlarda kalabalık sevmem ben, sakinlik isterim patatesim. Rahat rahat yüzemiyceksek, kaydıraktan kayamıycaksak ne anlarım ben o tatilden. Sonuç olarak diyorum ki, su kaydırağından kaymak istiyorum ben, bi kere değil yüz kere bin kere ama büyüdükçe korkmaya başladım galiba yada benimle birlikte kaydıraktan kayıcak arkadaşım yok sanırım,tek başıma sıkılırım çünkü.

Hiç yorum yok: