17 Ekim 2008 Cuma

095 Çantaaaa




Joshua Davis is a New York based artist, designer, and technologist producing both public and private work for companies, collectors, and institutions.

For years, Miquelrius has been working with prestigious creators such as fashion designer Antonio Miro, designer Agatha Ruiz de la Prada, fashion Illustrator Jordi Labanda, the drawings of Kukuxumusu, creative group Divinas Palabras and designers DCK. This Fall 2008, Joshua Davis is proud to join the Miquelrius family with a line of bags and paper goods. Pre-order

Kendi sitesinden aynen kopypeyz yaptığım bu çalışmada, diyorum ki pembe olanı sevmedim ama diğerleri iyi gözüküyo aynen böyle bişiylere ihtiyacım var ama tam olarak böyle değil, değerli, bitanem, gözbebeğim bilgisayarımı taşımak için ki kendisine kıyamadığım için dışarı çıkmasına izin vermiyorum. Ama artık onun da dış dünyayı görmesi gerektiğini düşünerek buna benzer bişiyler almayı düşünüyorum. Uzun mu konuştum. Sevgiler

Hiç yorum yok: