14 Ekim 2008 Salı

091 Geçmiş şeker bayramı








Şeker bayramının ilk gününde adaya giderken çektim bunlar aslında daha çok gezip daha çok çekmem gerekiyodu ama olmadı yapamadım. Bayramları seviyorum, bayramlarda sokakta dolaşmayı ve insanları izlemeyi seviyorum. Sokaklarda her zaman görmeye alışık olmadığımız insanları görmeyi ve onların özenle giyilmiş kıyafetlerini izlemeyi, kendimce yorumlamayı seviyorum. Bayram günü sokaklarda, genelde küçük çocuklu aileler ve muhtelemelen İstanbul'da oturan fakat normal günlerde meydanlara inmeyen 5li 6li grupta genç erkekler ve kızlar geziyo. Kızlar biraz azınlıkta bunu söylemeliyim. Erkek grupları o kadar çok oluyo ki hangisine bakıcağını şaşırıyo insan, deli divane gibi ortalarda gezip şakalaşıyolar, birazda korkutuyolar çünkü ortamın efendisi hissediyolar kendilerini.


Geçmiş şeker bayramınız kutlu olsun efendim. Bu arada bayramda bayramlaşırken insanların özellikle birbirine "Şeker bayramın kutlu olsun." demesi güzeldi.
Hala bayram likörümü içemedim, içimde kaldı.

1 yorum:

zeezoo dedi ki...

Burası Kadı Köyü galiba.