29 Ekim 2008 Çarşamba

104 29 Ekim kutlu oldu mu?



Walla bana pek kutlu olmadı. Karşıya geçmek üzere gittiği Üsküdar motor iskelesinde karşılatığım afiş(üstte) ve polis bantlarıyla çevrenlenmiş iskele görüntüsü üzerine acayip bir kalabalık. Sonuç olarak n'oldu. Tabiki delirdim. Kavga edecek birilerini aradım, bulamadım ortada ne bi polis ne de bi yetkili vardı. Kendi kendime delirdim. Bütün boğaz trafiği kapanmış, karşıya geçiş imkansız hale gelmişti. Bildiğim kadarıyla da Üsküdar'dan karşıya direk bi araç yoktu. Dolandım dolandım insanlara baktım, fotoğraf çektim. Acayip bi kalabalık
lazer gösterisini izlemek için sahile doğru yürümekteydi. Saçmalık, delirdiğim şey eğer böyle büyük bir organizasyon yapılıyorsa, bunu birkaç gün önceden bilmemiz gerekmiyor muydu? Sadece kutlama yapılacağı değil bu kutlamalar sırasında boğaz trafiğinin kapalı olduğunu İstanbul Valiliği'nin bize haber vermesi, halkı bilgilendirmesi gerekmiyor muydu? Nebiçim bi rezillikti bu ? Hadi ben öküz olayım, haberlerde binlerce kez söylemiş olsunlar, boğaz trafiğinin kapalı olacağını, o zaman neden CNNTürk'te çalışan arkadaşım Beşiktaş'ta aynen benim gibi ortada kalmıştı. Sonra bi minibüs buldum(kaçak) 7.5 ytl ye Beşiktaş'a geçiyo. Hadi biniyim dedim ama trafik o kadar yoğundu ki, şöförün "köprüde trafik yoktur." demesi üzerine sinirlenip, olay çıkartıp, paramı geri isteyip minibüsten indim. Neyseki Kadıköy'e yollar açıktı ki Trip'e gidip cnbc-e izledim.






Hiç yorum yok: