4 Ekim 2008 Cumartesi

083 Tortor'dayım.


Dört gündür bayram tatili nedeniyle yalnız kalan Tortor'dayım. Ben hiç bi zaman kedi sever bi insan olmadım takii onunla tanışana kadar. Dört günlük birlikteliğimiz boyunca beni hiç yalnız bırakmadı. Tv izlerken geldi kucağıma oturdu, durmadan tortorladı, miyavladı bişiyler anlatmaya çalıştı ben anlamadım, söylediklerine bi mana veremedim suyu da vardı yemeği de. Ama yine her seferinde miyavlayıp peşimde dolaşmaya devam etti, bende uzun süredir yalnız kalmanın yalnızlığıyla benimle konuşan birini bulduğum için sevindim. Televizyonla yada laptopla değilde onunla konuştum, hiç yorum yapmadan dinledi dinledi. Sonra tam onu sevmeye karar vermişken, parmağımı kaptı. Öyle böyle bi kapma değil, deli gibi kanlar süzüldü kolumdan, ağladım küfrettim ama o hiç sallamadı beni, yine yanıma gelip tortorlamaya başladı. Bende kıyamadım iyidir Tortor'dur candır dedim, onu üzmek istemedim. Sonra yine ısırdı, yatağımdan kovdum, yine geldi sanki hiçbişey olmamış gibi. Şimdi yanıbaşımda oturuyo bana bakıyo. Ben onu seviyorum ama uzaktan, artık ona sevgimi göstermek istemiyorum korkuyorum ısırıcak diye. Ondan uzak durmaya çalıştıkça peşimden geliyo. Oysa adam olsa, tüy dökmese, ısırmasa, terso yapmasa mükemmel bi ilişkimiz olucak.

Hiç yorum yok: