29 Ocak 2010 Cuma

331 Akşam siniri


ifistanbul'un web sitesine girdim, bilet fiyatlarını öğrenmek istiyorum 10 dakka gezindim göremedim, bilmiyorum yani bende mi bi gerizekalılık var? Linklere tıklıyorum hiçbiri yeni sayfada açılmıyo, bunu yapmak akıl etmek bu kadar zor arkadaşım. Bu siteyi yapan arkadaşlar ne yaptılar çok merak ediyorum, tasarım desen eski tasarımın kopyası denebilecek kadar aynısı, içerik ztn içerik, yani bilemiyorum. Sonra üye girişine giriyorum, şifre hatırlatma tamam mail geldi linke tıkladık, aa sayfa eror verdi. Bizim bu memleketin insanlarından adam olmaz yaa. Bi iş yapıyosan düzgün yap abi, bu kadar zor değil yani, yapamıyosan da alta sponsor diye adını koyma. yazık walla yazık. Şimdi ben o siteye bi daha girer miyim? Tamam hadi mecburen giricem de, üye girişi fln zorlamam, filmlerime bakar çıkarım. Neyse akşam akşam bi sinirlendim.


*benim dandik blogta bile görseller ayrı pencerede açılsın diye özen gösteriyorum.

Hiç yorum yok: