4 Temmuz 2008 Cuma

015 Beni İrlanda'da seven biri var.




Sanırım sonunda Amerika'da kazandığım paraların vergisi yeşil yeşil ellerimde olacak. Amerika'ya yedirir miyim ben o paraları. Aradan üç yıl geçti ben çoktan unutmuştum, ilk döndüğümde de üşengeçlikten taxback işleriyle uğraşmadım. Aklıma geldikçe pişman oldum, sonra yine unuttum. Fakat geçen gün aldığım bi telefon, anılarımı canlandırdı ve gözümü para bürüdü. Gelsin dolarlar, dolarlar, dolarlar daha çok dolarlar. Of doların kokusunu bile seviyorum. 5 olsun 10 olsun benim olsun. Sonunda işkence gibi formları doldurmaya başladım ki başka formlar da gerektiğini öğrendim, eskiden bende olan formlar. Heryeri aradım bu uğurda odamı bile topladım ama formlar dışında herşey oradaydı. Neyseki abiler taxback olayını iş edinmişler, kaybolan formlarımı yeniden alıcaklar. Allah beeeee ne diyim. PARA, PARA, PARA, DOLAR, DOLAR, DOLARRRRRRR saklarım ben onları kimseciklere göstermem, gözüm gibi bakarım gerekirse sarılır uyurum.

Hiç yorum yok: