6 Temmuz 2008 Pazar

018 Cumartesi gecesi eğlencesi


Ice Age 3 - Dawn of the dinosaurs trailer

Çok uzun zamandır bir cumartesi gecesini evde geçirmemiştim. Çok ilginç oluyomuş, gerek tv deki garip yarışma programları olsun gerekse B. Gizemle Skype'ta yaptığım 3 saatlik görüşmeyle çok güzel bir gece geçirdim diyebilirim. Kendimi hiç yalnız hissetmedim, yine bilgisayarla konuşuyordum, fakat bu sefer o bana cevap veriyordu hemde mantıklı cevaplar. Encarta'yla yaptığım konuşmalar gibi değildi. Bu gece ki konumuz Türk Destanlarıydı, son günlerde güncel olan Ergenekon'dan başlayıp, Asena'ya, Bozkurt Destanı'na oradan da Dede Korkut hikayelerine geçtik. Ben okudum o dinledi, o okudu ben dinledim, sonra lisede alışık olduğumuz şekilde kaldığımız yerden devam ettik. Okuduğumuzu anladık mı yaptık. Bu da yetmiyormuş gibi almanca kaynaklara başvurduk, ve almancada ne kadar başarısız olduğumuzu yeniden hatırladık. Hatta bi ara bilgisayarı tv'ye çevirip B. Gizem'e yarışma programlarını izlettim, iyice duysun diye de sesi kökledim, fakat cumartesi geceleri benim evde olmama alışkın olmayan apartman sakinleri evden gelen sesler üzerine kapıya dayandılar, eve hırsız girdi sanmışlar. Neyse çok uzattım.

Diyeceğim şu dur ki Ice Age 3, 9 Temmuz 2009'da gösterime girecek, o da Amerika'daki tarih burda ne zaman izleriz belli değil. Sorarım, ben o zamana kadar nasıl bekliycem? Ayıptır bu kadar erken trailer mı konur.


Hiç yorum yok: