5 Temmuz 2008 Cumartesi

017 Cihangir Kermesi



Yarın, yani 6 Temmuz pazar günü Cihangir Cad. No:1'de Çağlar Kanzık'ın organisazyonuyla kermesimiz var. Bende özel limonlu kekim ve limonatamla sizleri bekliyor olacağım. Limonlu kek'im superdir, yalnız çok kabarıyo ve bizim fırım küçük olduğu için üst tarafları hafiften yanıyo, önceden söyliyim.Ve ilk defa çok miktarda limonata yapıcam nasıl olucak bilmiyorum ama kötü olursa; yapamadım, zamanım yoktu, cihangirde limon kalmamış, limonun mevsimi geçmiş, sular kesikti gibi yalanlar söyleyebilirim içim rahat. 2. el kıyafetler, güzel yemekler ve dj. Darita'nın mükemmel parçaları eşliğinde eğleneceğiz. 16:00 - 21:00 arası herkesi bekleriz.

görsel > < /a>

3 yorum:

Ali Miharbi dedi ki...

kek her ne kadar ceplerimizi yaktıysa da kuşkusuz ki ağzımızda da hatırlanası tadlar bıraktı ama bu yorumu esas yazma sebebimiz artık olgunluk dönemine erişen işbu blogun sadık okurlarının zaruri ihtiyaçlarına ehemmiyet verilerek feed müessesesinin acilen hayata geçirilmesini temenni etmektir. saygılarımla.

Ecif dedi ki...

Pek sevgili okurum, az önce o işi Gizem hanım halletti. Değerli yorumlarınız için teşekkur ederim. Sağlığınıza duacıyım, sizler olmasanız ben bir hiçtim.

Ayrıca kekim konusunda iddalıyım, sen de biraz cimrisin.

Unknown dedi ki...

Toplam 9 YTL kek limonata icin harcadim muessesede. Ben memnunum.