8 Temmuz 2008 Salı

019 Kermes- limonata çıkmazı

Geçen pazar günü kermesimizi yaptık. Katılım az olsa da harika geçti diyebilirim. Şahsen ben paraları cebe indirdim keza Dara da öyle. Ellerimle yaptığım limonlu keke ve limonataya rağbet büyüktü. Herkes çok beğendi, bir kişi dışında! Pek sevgili bir arkadaşım ki şimdi ismini telaffuz etmek istemiyorum, limonatamı beğenmedi, içine elma ve nane koymam gerektiğini söyleyip beni bakkala gönderdi ama ben o kadar salaktım ki "Taze Nane" olayından habersiz kuru nane aldım. Sanırım hayatımın 52. en büyük rezilliğini yaşadım. Zaten limonatam tükenmişti herkes pek bi sevmişti, bi kişi de sevmesin di. Sonra ikinci salaklığıma geçtim ve aldığım yeşil elmaları incesinden dilimleyip limonatanın içine boca ettim ki, yanında-bardağın kenarında-üstünde servis etmem gerekiyormuş. Kim koydu bu kuralları bilmiyorum ama bildiğin limonata işte büfe limonatasının hallicesi en güzeli budur, benim yaptığımdır diye düşünüyorum. Ayrıca limonları rendelerken arada parmağımı da rendelemiştim. Şimdi o pek sevgili arkadaşıma Ajdar'dan Nane Nane isimli parçayı göndermek istiyorum.
sevgiler,

-Hiç House Cafe'de limonata içmedin mi?
-Ahhh her sabah, her öğlen hatta her akşam House Cafe'de limonata içerim. Hastasıyım onsuz yapamıyorum.

2 yorum:

zep dedi ki...

gercekten kuru nane almis olamazsin..almadin di mi..almadim de..beni adaya götür..rumuz: goncagül

Ecif dedi ki...

ahahahah tabi ki aldım tatlım. sen beni hiç tanımamışsın. adaya götürücem seni, meşhur edicem.