17 Temmuz 2008 Perşembe

023 Book Autopsy




Brian Dettmer, born in 1974, was raised in Naperville, Illinois. Until 2006, Dettmer lived in and around Chicago, where he earned a BA in fine arts from Columbia College Chicago in 1997. During school and following graduation, Dettmer worked in positions related to graphics and signage design. In 2006, Dettmer moved to Atlanta, where he works as a studio artist.




Dettmer's early art work incorporated codes and language, such as paintings based on braille, Morse Code, and American Sign Language. He then began to make work by repeatedly pasting newspapers and book pages to canvas and tearing off pieces, leaving behind layered fragments. In 2000, Dettmer began to experiment by gluing and cutting into books.
Daha fazlasını istiyorum. Brian Dettmer ile röportaj da burda.




Book Autopsy olayının hastasıyım. Reklamcı arkadaşlara sesleniyorum bu işleri baz alarak (kesinlikle esinlenme) alternatif billboard uygulamaları yapsınlar güzel olur, tabi düzgün bir uygulamayla. Zira Türkiye'deki başarısız copy paste işlere alışkınız. Şerefsizim Cannes'te aslan bile alırlar. Bu arada ben hala işsizim iş arıyorum. Book Autopsy işine bende giricem, ama ben okuduğum kitaplar bozulmasın, deforme olmasın diye, sayfaları tam açamayan, aralardan okuyan manyak bi insan olduğum için bu book autopsy olayı beni zorlıycak gibi görünüyo. Nası kıyıcam kitaplara? Sanki deli gibi kitap okuyomuş gibi konuşuyorum yanlış anlaşılmasın.




Az önce ecifbeyni'ne bu entryi koymaya çalışırken yanlışlıkla sinekkavanozuna koydum, tabi bu da ayrı bi yetenek. Neyse ki hayatımızda delete diye bi tuş var. Hayatımızda derken? Annemin mute tuşuna basmak istiyorum.

Hiç yorum yok: